Onko sellaisia seksileluja, joilla voi hyväillä samanaikaisesti pimppiä ja pyllyä?
Onko sellaisia seksileluja, joilla voisi samalla hyväillä sekä pimppiä että pyllyä? Olisiko se hyvää valmistautumista tuplayhdyntään?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksileluvalikoimista löytyy sellaisia tuotteita, jotka on suunniteltu pimpin ja pyllyn samanaikaiseen hyväilemiseen. Tuotteisiin voi tutustua joko erotiikkaliikkeissä tai esimerkiksi netin seksivälinekauppojen sivuilla. Halutessasi saat enemmän tietoa seksileluista täältä.
Tuplayhdyntään voi valmistautua hyväilemällä sekä pimppiä että peräaukon aluetta. Hyväily kannattaa aloittaa ensin esimerkiksi sormin, mutta alueita voi hyväillä myös kuvaamasi kaltaisella seksilelulla. Asiassa on hyvä seurata kumppanin/kumppanien toiveita ja kehon reaktioita. Sekä eri seksitapojen että seksilelujen tulisi tuottaa mielihyvää. Jos jokin sattuisi, kannattaa pitää taukoa tai vaihtaa hyväily- tai seksitapaa.
Mainitsemistasi asioista on lupa fantasioida. Halutessaan kumppanin kanssa voi jutella myös fantasioiden toteuttamisesta. Emätinyhdyntää ja anaaliyhdyntää käsittelevistä artikkeleista löydät vielä laajemmin tietoa eri seksitapoihin liittyen.
Neuvonnan tiimi