Onko Suomessa seksityöntekijöitä, jotka antaisivat suuseksiä ilman kondomia?
Tiedättekö onko Suomessa seksityöntekijöitä, jotka antaisivat miehelle suuseksiä ilman kondomia? En ole saanut seksiä muuten, joten sen ostaminen näyttää olevan ainut mahdollisuus. Ja haluan suuseksiä paljaalle penikselle, jotta voin laueta suoraan naisen suuhun.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ilman kondomia harrastettava suuseksi on fantasiana yleinen. Mainitsemastasi asiasta on lupa nauttia esimerkiksi mielikuvien ja itsetyydytyksen keinoin.
Jokainen seksityöntekijä määrittelee itse tarjoamansa palvelut. Työntekijä saa myös määritellä, millaisia elementtejä seksin harrastamiseen liittyy tai ei liity. Seksityöntekijältä voi kysyä, onko hänen kanssaan mahdollisuutta jättää kondomi pois suuseksin aikana. Moni seksityöntekijä käyttää kondomia sen takia, että se turvaa sekä asiakasta että seksityöntekijää seksitaudeilta. Toki saattaa olla, että jonkun seksityöntekijän palveluihin kuuluu myös vaihtoehtona suuseksi ilman kondomia. Mikäli seksityöntekijällä ei ole haluamaasi palvelua tarjolla, voi häneltä kysyä, tietääkö hän ketään toista seksityöntekijää, joka harrastaa suuseksiä ilman kondomia.
On monia muitakin, jotka elävät samantyyppisessä tilanteessa kanssasi. Seksin puute voi synnyttää monenlaisia tunteita. Mikäli koet, että seksin ostaminen on sinulle sopivin ratkaisu, on lain mukaan sallittua ostaa seksiä henkilöltä, joka on täysi-ikäinen eikä ole ihmiskaupan uhri tai parituksen kohde. Jos haluat vielä käydä tilannettasi ja tunteistasi läpi tarkemmin, autamme mielellämme lisää neuvontapuhelimessamme.
Neuvonnan tiimi