Onko normaalia tai sallittua laittaa penikseen mentolia tai chiliä?
Itselläni on outo mieltymys johon tykästyin vahingossa, eli pidän jos penikseeni menee hieman mentholia tai chiliä, se polte ja kirvely tuntuu itselle miellyttävältä mutta pelkään että se vaurioittaa Terskaa.
Onko tämä normaalia tai sallittua? Onko tälläiseen erikseen tarkoitettuja tuotteita?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä, jotka voivat tuottaa nautintoa itsetyydytyksen tai seksin aikana. On muitakin, jotka pitävät kuvaamistasi tuntemuksista. Tilanteessa ei ole mitään outoa ja mielikuvituksen käyttö sekä erilaisten aistimusten hakeminen nautinnon saamiseksi on sallittua.
Jotta seksihetket olisivat mahdollisimman turvallisia, kannattaa jättää mainitsemiesi tuotteiden käyttö ja tutustua esimerkiksi eri valmistajien liukuvoidevalikoimiin. Markkinoilla on saatavilla niin lämmittäviä, viilentäviä kuin esimerkiksi kihelmöintiä aikaansaavia liukuvoiteita, jotka on suunniteltu herkille intiimialueen limakalvoille. Muutoin voit nauttia kuvaamistasi asioista huoletta. Lisätietoa terveydestä saat terveydenhoitajalta.
Neuvonnan tiimi