onko tässä hävettävää jos hetero imettää miehellä penistäjos ottava osapuoli...
onko tässä hävettävää jos hetero imettää miehellä penistä
jos ottava osapuoli imee paljaaltaan voiko itse saada taudin

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan luonnollista kokea viehätystä eri ihmisiä kohtaan ja ei ole mitään hävettävää, jos haluaa kokeilla seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Voit siis halutessasi kokeilla suuseksiä uudestaankin, jos ajatus seksistä tuntuu hyvältä ja molemmat osapuolet ovat siihen valmiita.
Limakalvokontaktissa harrastetussa seksissä on valitettavasti kummallakin osapuolella aina riskinä saada jokin seksitauti, mikäli kondomia (tai suuseksisuojaa) ei ole käytetty. Jos asia jää vaivaamaan sinua tai sinulla ilmenee jotakin oireita, on hyvä käydä seksitautitesteissä varmuuden vuoksi.
Millainen olo sinulle jäi tapahtuneesta? Joskus kyseessä voi olla vain kertaluontoinen kokemus, toisille tapahtunut taas voi saada aikaan isompiakin oivalluksia omasta seksuaalisuudesta. Jos olisit halunnut keskustella jostakin aihepiiriin liittyen, voit halutessasi olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme, jossa juttelemme kanssasi mielellämme vielä lisää.
Maija Nieminen