Onko tavallista, että penis luiskahtelee ulos emättimestä seksin aikana?
Onko tavallista, että penis luiskahtelee toistuvasti ulos emättimestä seksin aikana? Onko jotain keinoja siihen, ettei näin kävisi? Kun tulee keskeytyksiä vähän väliä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On täysin tavallista, että penis luiskahtaa emättimestä ulos seksin aikana. Tällaista tapahtuu monille. Asiaan vaikuttaa yleensä emättimen liukkaus ja yhdyntätahti.
Luiskahtelemisen välttämiseksi voitte kokeilla, olisiko olemassa jokin tietty asento, jossa penis ei pääsisi luiskahtelemaan niin helposti emättimestä. Testatkaa halutessanne sellaisia työntöjä, jotka eivät ole niinkään ”pitkiä” edestakaisia työntöjä vaan pikemminkin ”lyhyempiä” työntöjä. Hellät ja pyörivät liikkeet voivat myös vähentää luiskahtamisia peniksen edestakaiseen liikutteluun verrattuna.
Peniksen luiskahtaminen emättimestä ei ole onneksi vaarallista. Luiskahtamisen jälkeen peniksen voi laittaa sisään ja jatkaa yhdyntää tavalliseen tapaan.
Neuvonnan tiimi