Onko tyypillistä, että seksitilanne menee ennakoitua pitemmälle?
Meille kävi poikaystävän kanssa niin, että meille uusi tilanne vei mennessään. Tarkoitus oli pussailla ja kosketella vaatteiden päältä ja sitten ilman vaatteita. Poikaystävälle minun hyväileminen ilman vaatteita oli niin mukavaa, että hän alkoi imeä rintojani ja sitten nuolla pimppiä. Molemmat kiihottuivat, ja huomasin kohta imeväni hänen penistä. Onko tyypillistä, että seksitilanne menee näin ennakoitua pitemmälle? Meistä tuntui koko ajan tosi hyvälle. Eihän haittaa, että sain spermaa suuhuni?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Joskus voi käydä niin, että hyväilyt tuntuvat niin nautinnollisilta, että koskettelut etenevät aiottua pidemmälle. Tämä on tyypillistä, mutta toki näin ei välttämättä tapahdu joka kerralla, tai kaikille. Koska kerroitte, että tilanne tuntui teistä koko ajan hyvältä, ei syytä huoleen ole. Kaikenlaiset hyväilytavat ovat sallittuja, jos molemmat niistä nauttivat ja kyseisiä hyväiltapoja voi kokeilla uudestaankin, jos kumpikin sitä haluaa.
Ei haittaa, vaikka sait spermaa suuhusi. Joskus kuvaamissasi tilanteissa voi olla seksitaudin riski, mikäli toisella/molemmilla on ollut aiempia seksikumppaneita, joiden kanssa on harrastettu suojaamatonta seksiä. Kysymyksestäsi välittyi kuitenkin viesti, ettei teillä välttämättä ole ollut aiempia kumppaneita. Tässä tapauksessa seksitaudin riskiä ei pitäisi olla ja asian suhteen voi olla rauhassa. Laajemmin tietoa suuseksistä ja suojautumisesta löytää täältä.
Erilaisia hyväilyjä on sallittuja kokeilla molempien toiveiden mukaan. Jos ns. eka kerta tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi, voi aihepiiriin tutustua jo etukäteen lukemalla tämän artikkelin.
Neuvonnan tiimi