Onko yhdyntä suurinta läheisyyttä kahden ihmisen välillä?
Onko se suurinta mahdollista läheisyyttä kahden ihmisen välillä, kun he ovat yhdynnässä? Onko anaaliyhdyntä samanlaista läheisyyttä kuin emätinyhdyntä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia näkemyksiä siitä, mikä on suurinta mahdollisinta läheisyyttä kahden ihmisen välillä. Tavallisesti yhdyntää pidetään kuitenkin hyvin intiiminä kahdenkeskisenä asiana. Jos päästää toisen itsensä lähelle sekä henkisellä ja fyysisellä tasolla, saattaa kokea suurinta mahdollista läheisyyttä toisen ihmisen kanssa.
Riippuu paljon ihmisestä, kokeeko hän anaaliyhdynnän samanlaisena läheisyytenä kuin emätinyhdynnän. Anaaliyhdyntä saatetaan kokea samanlaisena läheisyytenä kuin emätinyhdynnässä oleminen. Emätinyhdynnässä tunneyhteyttä voi kuitenkin osalla vahvistaa hieman enemmän se, että monesti emätinyhdynnässä näkee toisen kasvot. Läheisyyden tunnetta osapuolten välille voi tuoda myös ihokontaktin määrä sekä mahdollisuus helpompaan molemminpuoliseen koskettamiseen. Anaaliyhdyntä erityisesti ajatuksena voidaan kuitenkin kokea intiiminä ja läheisenä. Kokemus läheisyyden tasosta riippuu ihmisestä, kumppanista ja seksikerrasta. Kaikenlaiset näkemykset ja kokemukset ovat sallittuja.
Neuvonnan tiimi