Orgasmin saaminen alusvaatteiden läpi
halutaan tyttöystävän kanssa alkaa harrastaa seksiä mutta vielä vaatteet päällä aluksi, niin onko mahdollista vaikka alusvaatteiden läpi hieroa pippeliä tai pimppiä niin hyvin että toinen voi saada orgasmin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olette miettineet teille sopivaa tahtia tutustua seksuaalisuuteenne. Vaatteiden päältä aloitetut hyväilyt ovat luonnollinen tapa tutustua toisen kehoon.
Pimppiä ja pippeliä voi hieroa alusvaatteiden läpi, jos se tuntuu kummastakin miellyttävältä ajatukselta. Myös orgasmi saattaa olla mahdollinen hyväilyjen tulos. Hyväilykerroissa ja ihmisissä on kuitenkin eroja, joten ei kannata ottaa suorituspaineita asian suhteen. Jos hyväilyt tuntuvat nautinnollisilta, voi orgasmin antaa tulla. Kaikki eivät saa orgasmia alusvaatteiden läpi ja tämäkin on ihan OK. Tärkeintä on viettää kiva hetki yhdessä ja nauttia toisen läheisyydestä.
Halutessanne voitte tutustua jo etukäteen ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi