Ostin vaimolle yllätyksenä kiihotinkuulan. Ajatuksena oli, että sitä voisi käyttää...
Ostin vaimolle yllätyksenä kiihotinkuulan. Ajatuksena oli, että sitä voisi käyttää esim. julkisilla paikoilla. Kun avasin paketin niin kuula onkin aika ison kokoinen. Huomattavasti paksumpi kuin oma penikseni. Aloin epäilemään, että jos vaimo sitä käyttää niin tuntuukohan penis sen jälkeen pieneltä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, jos haluat tuottaa vaimollesi nautintoa. Seksiin liittyvät teemat julkisella paikalla toteutettuina ovat yleinen fantasia ja niistä on sallittua nauttia, kunhan tilanne on molemmille osapuolille OK ja ketään ulkopuolista ei tule millään tavalla loukanneeksi.
Peniksen koko mietityttää monia muitakin, joten et ole tilanteessasi yksin. Emätin on joustava elin ja se pystyy mukautumaan niin penikseen kuin kiihotinkuulaan, vaikka niiden koossa olisi eroja. Emätin myös palautuu entiseen muotoonsa seksin jälkeen ja siksi seksivälineiden tai peniksen koolla ei ole merkitystä. Naiselle voi tuottaa seksuaalista mielihyvää myös muilla tavoin kuin peniksellä ja pelkkä vaginaalinen yhdyntä on vain yksi seksitapa muiden joukossa. Käytät/käytätte jo hienosti mielikuvitustanne piristämällä seksielämäänne seksivälineillä, joten mielikuvitusta voi käyttää myös rohkeasti muiden nautintoa tuottavien toimintatapojen löytämiseen.
Kumppanisi pitää sinusta kokonaisuutena ja sinulla tuskin on syytä huoleen. Omista mietinnöistään kannattaa kuitenkin jutella kumppanilleen, jotta asia ei painaisi itseä. Mikäli asia vaivaa edelleen sinua, voit soittaa myös neuvontapuhelimeen, jossa tilannetta voidaan käsitellä vielä syvemmin. Autamme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi