Ostin vibraattorin(iso pötkylä, käytetään ulkoisesti, toimii verkkovirralla).Se on todella voim...
Ostin vibraattorin(iso pötkylä, käytetään ulkoisesti, toimii verkkovirralla).Se on todella voimakas, kokeillessani orgasmoin miltei heti ja sitä jatkui tosi pitkään,yhä uudelleen ja uudelleen, ja luulen että ejakuloin samalla ekaa kertaa?(tai sitten se oli pissaa, mutta kävin juuri ennen pissalla että en tiedä…).Voiko tuollaisesta masturboinnista&ejakuloinnista olla jotain haittaa jos alan tehdä sitä max.3krt/vko,esim.heikkeneekö tunto tai loppuuko kiinnostus muuhun tai tuleeko inkotinenssi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että olet löytänyt sinulle miellyttävän tavan toteuttaa seksuaalisuuttasi. Ejakulaationeste eroaa virtsasta siten, että se on hajutonta ja väriltään vaaleaa tai väritöntä. Seksin tai masturboinnin aikana voi lirahtaa pissaakin, mutta tämä on luonnollista ja sitä ei tarvitse hävetä. Kertomasi perusteella kyseessä voisi silti olla ejakulaationeste, mikäli olit käynyt pissalla ennen masturbointia. Tarkkailemalla jatkossa kehosi reaktioita, saatat saada paremmin selville, kummasta nesteestä tilanteessa oli kyse.
Masturboinnista tai ejakuloimisesta ei pitäisi olla kuvaamassasi tilanteessa haittaa keholle. Masturbointi ei aiheuta inkontinenssia, joten voit jatkossakin harrastaa sooloseksiä rauhallisin mielin. Jos tuntuu siltä, että vibraattori turruttaa sukuelinten alueen, voi pitää hieman taukoa ja odottaa, että tunto palaa. Taukoa kannattaa pitää lisäksi silloin, jos tuntuu, ettei ole kiinnostusta muihin asioihin. Tällaisissa tilanteissa voi kääntyä vielä meidän puoleemme, jos kaipaa enemmän tukea tilanteessaan. Noin muutoin vaikuttaisi siltä, että voit olla huoletta tilanteessasi.
Neuvonnan tiimi