Pelko pallien purruksi tulemisesta suuseksissä
Hei. Täs yks päivä tyttöystävä imi lerssiäni ja kun olin nelinkontin nii hän rupes imemään pallejani ja otti kokonaan suuhun ja siinä vaiheessa rupes pelottamaan pallien puolesta vaikka tiedän ettei hän pure mutta silti. Onko normaali reaktio?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tyttöystävän kanssa on lupa kokeilla erilaisia seksitapoja. Joskus voi huomata yllätyksekseen itsestään uusia puolia ja asia saattaa jäädä vaivaamaan. Sukuelimet ovat hyvin herkkä kohta kehossa ja niitä voi tulla aivan vaistomaisesti suojeltua uusissa ”uhkaavissa” tilanteissa. Reaktiosi oli todennäköisesti luonnollista seurausta suojeluvaiston normaalista toiminnasta. Kyse saattoi olla vain kertaluontoisesta tuntemuksesta eikä asiasta tarvitse huolestua.
Mikäli tapahtuma jäi vaivaamaan sinua tai tyttöystävääsi, on hyvä keskustella asiasta. Mitään noloa omassa reaktiossa ei ole ja voitte kokeilla yhdessä, millaiset hyväilyt sopivat teille ja tuntuvat turvallisilta kummastakin. Enemmän tietoa palleista saat vielä täältä ja suuseksistä täältä.
Neuvonnan tiimi