Penisrengas ja orgasmikyky
Oon huomannut muutaman kerran yhdynnässä ja kerran suuseksissä että kun pidän penisrengasta, niin saatan saada kolmekin orgasmia ennen kun se lasti lähtee liikkeelle. Se tuntuu älyttömän hyvälle. Ihan kun olis siemensyöksy tulossa mutta eipä tuukkaan vaan tulee ensin 1 orgasmi ja kun jatkaa nii saattaa tulla vielä pari senkin jälkeen. Sitten viimesellä kerralla tulee siemensyöksy joka tuntuu vielä 10 kertaa paremmalta kun aikasemmat ”kuivat” orgasmit. Onko tässä kyse oikeesti orgasmista vai mist

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiva juttu, että olet löytänyt mieluisan tavan nauttia seksuaalisuudestasi. Penisrenkaan avulla voi havaita uudenlaisia kehon reaktioita ja tuntemuksia. Tässä ei ole mitään outoa ja niin kauan kuin tilanne tuntuu itsestä ja kumppanista hyvältä, voi toimintaa jatkaa.
Ihmiskeho toimii ainutlaatuisella tavalla ja orgasmikokemukset voivat vaihdella aina kokijan ja seksikerran mukaan. Mies voi saada orgasmin myös ilman siemensyöksyä, eli ns. kuivan orgasmin. Kyseessä on ”oikea” orgasmi, aivan kuten silloinkin, kun mies saa siemensyöksyn ja orgasmin. Joillakin voi myös käydä niin, että he saavat siemensyöksyn, mutta eivät koe orgasmia. Tämä kaikki on luonnollista eikä asiasta ole syytä olla huolissaan. Kaikki kokemukset ovat sallittuja ja on tavallista, että siemensyöksy voi tuntua kuvaamassasi tilanteessa aiempaa paremmalta.
Voit nauttia penisrenkaan käytöstä ja aistimuksistasi vapaasti jatkossakin. Jos jokin kehoon liittyvä asia huolettaa sinua, voit jutella siitä tarkemmin terveydenhoitajan kanssa. Myös neuvontapuhelimeen saa olla yhteydessä, jos yhtään siltä tuntuu. Yhteystiedot saat täältä.
Neuvonnan tiimi