Peppuseksi
Olen noin 50 vuotias nainen. Olen ollut muutaman kuukauden seksisuhteessa miehen kanssa.
Hän on alkanut pyytämään minulta myös peppuseksiä. Nykyään hän oikeastaan haluaa sitä joka kerta kun olemme sängyssä. Olemme aktiivisia sänkyasioissa, eli hän tulee peppuuni melkein joka päivä, vapaapäivinä useammankin kerran. Hänellä on melko kookas kalu, ja minua sattuu hieman kun hän tulee sisääni. Ja varsinkin kun hän saa orgasmin peppuuni. Hän selvästi saa voimakkaamman orkun peppuuni kuin pimppiin. Haluan olla hänelle mieliksi koska hän pitää minusta hyvää huolta. Voiko minulle tulla jotain ongelmia, kun olen lukenut että anaaliseksi löysyttää peräaukkoa?
Käyn vessassa ja pesulla aina ennen kuin menemme sänkyyn, koska tiedän että hän haluaa minulta myös peppua. Miesystäväni nuolee minua aina ennen kuin aloitamme yhdynnän, myös peppuani hän nuolee ja koskettelee sormilla pimppiäni ja pepunreikää.
Voiko minulle tulla jotain vaivoja koska hän tulee peppuuni isolla arvioisin noin melkein 20 senttiä ja 5 senttiä paksulla kalullaan melkein joka päivä? Onko siitä haittaa kun olemme olleet uskollisia toisillemme emmekä käytä kortsua, peräsuolessani on melkein kokoajan hänen spermaansa? Olen hänelle uskollinen, voinko olla varma että hän on tyytyväinen minuun?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Anaaliseksin harrastaminen oikein tehtynä on turvallista. Jos tunnet kipua tai peräaukon löystymistä sinua häiritsevällä tavalla, on hyvä pitää taukoa anaaliseksistä.
Liukuvoiteen ja kondomin käyttö on suositeltavaa. Kondomia kannattaa käyttää vaikkei muita seksikumppaneita tällä hetkellä olisi, sillä seksitaudit voivat olla vuosia oireettomia. Jos kondomia ei halua käyttää vakituisen kumppanin kanssa, on hyvä käydä seksitautitesteissa varmistamassa, ettei kummallakaan ole tauteja.
Anaaliseksiä tai seksiä ylipäätään ei tarvitse harrastaa vain toista miellyttääkseen, vaan on tärkeää myös itse haluta sitä. Anaaliseksistä voi tehdä kivuliasta, jos ei ole rentoutunut ja jännittää peräaukon sulkijalihaksia. Lihasten jännittäminen voi olla seurausta siitä, ettei halua harrastaa seksiä. On siis hyvä kuunnella itseään ja omia tarpeitaan sekä halujaan, vaikka kumppania haluaakin miellyttää.
En osaa antaa vastausta siihen, onko kumppanisi tyytyväinen sinuun, sillä sen tietää vain kumppanisi. Jos asia mietityttää sinua, voit rohkeasti ottaa sen puheeksi hänen kanssaan. Samalla voitte keskustella seksitavoistanne ja toiveistanne. Esitä kumppanillesi rohkeasti omia toiveitasi.
Oona Turunen