Peräaukon ammollaan oleminen ennen panoa
Moikka. Olen biseksuaali ja minulla on seksisuhde homomiehen kanssa. Kaverini penis on kookas ja hänestä tuntuu joskus että pyllyni on liian tiukka. Siihen liittyen haluaisin tarjota hänelle peppua siten että se olisi jo valmiiksi ammollaan ennen panoa koska ajatuskin siitä kiihottaa molempia. Miten tämän voisi toteuttaa vai riittäisikö ajan kanssa jos antaisin vaan panna suht usein?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Anaalipanon yhteyteen voi liittyä erilaisia itseä kiihottavia mieltymyksiä. On hyvä juttu, että olette keskustelleet molempien mieltymyksistä ja kiihotuksen kohteista.
Anaalipanon onnistumiselle on tärkeää sulkijalihaksen rentoutuminen. Rentoutumista voi edesauttaa liukuvoiteilla tehtävien hyväilyjen avulla. Täysin ammollaan peräaukko ei kuitenkaan ole suoraan ennen hyväilyjen tai anaaliseksin aloittamista. Peräaukko saattaa olla avoimempi sen jälkeen, kun peräsuoleen on kohdistettu pitkään hyväilyjä tai sisään on viety penis tai seksiväline. Jos teitä kiihottaa peräaukon oleminen ammollaan ennen anaalipanoa, voisiko seksivälineellä suoritettavista hyväilyistä olla apua tilanteessanne? Jokaisen keho toki reagoi tilanteisiin eri tavoin. Seksistä nauttiessa olisi tärkeää muistaa antaa peräaukon myös palautua ennalleen.
Seksitapoja voi kokeilla omaa kehoaan kunnioittaen. Seksin ei kuulu sattua, joten edetkää niin, että kaikki hyväilyt tuntuvat miellyttäviltä. Kehon kannalta turvallisesta anaalipanosta saatte lääkäriltä tai terveydenhoitajalta. Myös tähän artikkeliin on koottu aihepiiriin liittyvää tietoa. Mikäli seksuaalisuuteen liittyvät asiat mietityttävät, saa neuvontapuhelimesta enemmän tietoa aihepiiristä.
Neuvonnan tiimi