Pikkuhousujen haju
Minua kiinnostaisi tyttöjen pikkuhousujen hajut. Tarttuuko pikkuhousuihin hajua, kun tyttö on housut jalassa niin kiihottunut, että pikkarit kastuvat? Tarttuuko hajua varmemmin stringeihin kuin muihin pikkareihin? Tuleeko haju vahvemmaksi, jos kiihottuu usein pikkarit jalassa? Kuinka usein pikkarit olisi vaihdettava terveyssyistä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pikkuhousujen hajusta on sallittua olla kiinnostunut. Jotkut kokevat erilaiset tuoksut kiihottaviksi ja fantasioivat asiasta. Tässäkään ei ole mitään pahaa tai outoa.
Vaatekappaleisiin saattaa tarttua hajuja, jos ne ovat päällä esimerkiksi kiihottuessa. Pikkuhousuihin voi jäädä kastuessaan emättimen eritteen tuoksua tai itse eritettä. Stringit eivät sinänsä eroa hajun tarttumisessa tavallisista pikkareista. Hajujen jääminen riippuu paljon esimerkiksi henkilöstä, hormonaalisista tekijöistä ja kiihottumiskerrasta.
On yksilöllistä, milloin haju tulee vahvemmaksi. Mikäli samat pikkarit ovat koko ajan pesemättöminä jalassa, voi hajua tarttua enemmän. Pitkään päällä olleissa pikkareissa voi tuoksua myös kehon muutkin eritteet. Yleisesti ottaen hajujen ilmeneminen riippuu lähinnä ihmisestä ja päivästä.
Pikkarit suositellaan vaihdettavaksi joka päivä. Useamminkin saa vaihtaa pikkareita, mikäli olisi esimerkiksi hikoillut ja vaatteet ovat märät.
Neuvonnan tiimi