Pikkuhousujen käyttäminen seksin aikana
Olen ihmetellyt miksi pornovideoissa usein naisella on pikkuhousut jalassa sivuun vedettynä seksin aikana. Miksi niitä ei riisuta? Eikö ne tunnu epämukavalta ja kiristävältä? Tehdäänkö oikeassa elämässä noin? Toinen asia on, eikö stringit ole kauhean epämukavat jalassa ja hankaa ikävästi pillua? Olisi kiva tietää pidetäänkö stringejä vain koska ne kiihottavat miehiä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Porno on näyteltyä elokuvaa ja elokuvat voivat pohjautua muun muassa erilaisiin fantasioihin ja mieltymyksiin. Pikkuhousujen jalassa pysyminen saattaa kuvata esimerkiksi niin intohimoista tai spontaania toimintaa, ettei ehdi riisumaan vaatteita ennen yhdyntää. Pikkuhousujen jalkaan jättäminen voi myös olla käsikirjoituksessa siksi, että siinä olisi eräällä tavalla visuaalista luovuutta sekä vaihtelua katsojalle.
Kaikki pornossa nähty ei vastaa oikeaa elämää. Oikeassa elämässä pikkuhousut voivat kiristää tai aiheuttaa epämukavuutta sekä hankaluuksia sopivan asennon löytämiseen. Jotkut saattavat kokeilla kuvaamaasi tapaa myös oikeassa elämässä esimerkiksi erilaisen tuntuman takia, toisia taas pikkuhousut jalassa harrastettu seksi ei kiinnosta. Pikkuhousut saa kuitenkin jättää jalkaan, jos se tuntuu molemmista mukavalta ajatukselta ja haluaa kokeilla seksiä tällä tavoin.
Ihmisillä on oma alusvaatemakunsa ja joillekin stringit ovat hyvä ja mukava vaihtoehto. Toiset eivät halua käyttää stringejä epämukavuuden tunteen tai hankauksen takia ja näinkin on lupa kokea. Kaupoista löytyy varmasti jokaiselle sopiva alushousumalli, jossa tuntee olonsa mukavaksi ja seksikkääksi. Stringit saatetaan mieltää kiihottavaksi vaatekappaleeksi ja jotkut ihmiset voivat käyttää stringejä joko siksi, että itse kiihottuvat niistä tai sitten siksi, että kumppani kiihottuu niistä. Tässä ei ole mitään pahaa, jos tilanne on OK itselle.
Mukavaa, että mietit erilaisia juttuja ja uskallat myös kyseenalaistaa näkemiäsi asioita. Jos haluat tulla vielä juttelemaan seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, voit soittaa neuvontapuhelimeen, jonka yhteystiedot löydät täältä.
Neuvonnan tiimi