Pillun nuoleminen pillun sisältä
Eikö pillua ole aika vaikea nuolla sieltä sisältä? Luulisi, että kielellä ei ylety kovin syvälle, ja eikö se voi sattua kieleen, jos pitempään yrittää kurkotella niin syvälle? Onko siinä pillussa joku tietty kohta, jonka nuoleminen tuntuu erityisen hyvältä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Suuseksiä voi harrastaa moninaisin tavoin. Pillua saattaa olla hankalaa hyväillä kielellä sisältä, sillä kieli ei ylety kovin pitkälle. Kielellä voi kuitenkin kohdistaa hyväilyjä myös pillun sisälle. Monesti suuseksi saattaa koostua erilaisista pillun suuaukon läheisyydessä tapahtuvista hyväilyistä. Suuseksissä voi esimerkiksi suudella, nuolla tai imeä häpyhuulia tai klitorista. Myös käsillä on mahdollista hyväillä vaikkapa kumppanin sisäreisiä, häpyhuulia, klitorista tai pillua sisältä. Kieltä ei siis ole pakko laittaa emättimen sisään ollenkaan. Suuseksin ole myöskään pakko koostua pelkistä kielellä tehtävistä hyväilyistä.
Pitkään jatkuneissa hyväilyissä kieli, leuat ja niska saattavat väsyä ja suuseksin antaminen voi tuntua epämukavalta. Omaa kehoaan on hyvä kuunnella ja edetä niin, että hyväileminen tuntuu kumppanin lisäksi myös itsestä miellyttävältä. Jos jokin sattuu tai tuntuu epämukavalta, voi kumppanin kanssa miettiä toisenlaisia hyväilytapoja suuseksin sijaan.
Jokainen pitää suuseksissä erilaisista asioista. Jotkut saattavat kuitenkin nauttia esimerkiksi klitorikseen kohdistuvista hyväilyistä. Luonnollisesti tilanteissa on paljon vaihtelua ihmisten ja seksikertojen välillä. Mielikuvitusta on lupa käyttää miellyttäviä suuseksitapoja etsittäessä. Sopivin tapa selvittää, mistä kohtaa kumppania kannattaa nuolla, on kysyä sitä kumppanilta itseltään. Kumppanin toiveita kuuntelemalla voi tuottaa parhainta nautintoa toiselle.
Neuvonnan tiimi