pippeli9v
moi oon 9v poika ja mun isoveli sanoi että kannattaa kokeilla sitä että vetäisi esinahkaa edestakaisin. sitten kun kokkeilin niin pippelistäni tuli valkoista nestettä mitä se on

Hei!
Kiitos kysymyksestä. Kysyit mitä on valkoinen neste, jota tuli pippelistä, kun vedit esinahkaa edestakaisin. Luulenpa, että olet saanut itsehyväillen aikaiseksi siemensyöksyn.
Oman kehon ja peniksen hyväilemisen lopputuloksena voi olla orgasmi ja siemensyöksy. Orgasmi on voimakasta mielihyvää tuottava nautinnollinen kokemus, johon usein liittyy siemennesteen purkautuminen peniksestä. Orgasmin ja siemensyöksyn jälkeen erektio yleensä heikkenee ja penis palautuu lepotilaan.
Siemensyöksyssä peniksestä tulevaa nestettä kutsutaan spermaksi. Sperman määrä, väri ja koostumus voivat vaihdella yksilöllisesti. Yleensä sitä tulee noin 1 teelusikallinen ja väri on vaalean kellertävä, harmaa tai valkoinen.
Itsetyydytyksen eli sooloseksin avulla on hyvä tutustua omaan kehoon ja sen toimintaan. Nautinnollisia hetkiä!
Marjo V.