Pippelihieronta kielellä
Poikaystävä pyytää minua antamaan itselleen kielellä ns. pippelihieronnan. Itsekin tiedän, että se olisi hänelle kaikkein intiimein ja kuumin seksikokemus. Olisi hyvä saada vinkkejä sitä varten, etten vaan mokaisi. Entä jos en osaa kietoa kieltäni oikealla tavalla pippelin ympärille? Voiko kielellä hieroa vielä siemensyöksyn aikanakin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Suuseksin harrastaminen saattaa jännittää aluksi muitakin. Voit kuitenkin olla huoletta, sillä kielellä tehtyä pippelihierontaa ei voi mokata. Poikaystäväsi pitää sinusta ja erilaisista tekemistäsi hyväilyistä. Hän on varmasti valmis myös neuvomaan sinua, millaisista hyväilyistä hän pitää. Kaikkein nautinnollisimman kokemuksen voi taata toiselle kuuntelemalla henkilön toiveita, omia rajojaan tietenkin kunnioittaen.
Pippelin hyväilemisen voi aloittaa ensin sormien tai käsien avulla, jos se tuntuu luontevammalta tai helpommalta tavalta. Kielellä on mahdollista hyväillä terskaa tai kuljettaa kieltä pippelin vartta pitkin. Pippelille voi myös antaa suukkoja tai ottaa kokonaan suuhun. Kielellä ja suulla voi hyväillä toista myös monenlaisin muun keinoin eikä kieltä ole pakko kietoa pippelin ympäri. Lisäksi käsillä voi koko ajan hyväillä sukuelinten aluetta, jos se tuntuu molemmista mukavalta idealta.
Kielellä saa hieroa siemensyöksyn aikanakin, jos tilanne ei haittaa sinua tai poikaystävääsi. Jotkut eivät koe tarvitsevansa hyväilyjä enää siemensyöksyn aikana ja jotkut taas eivät halua saada siemennestettä suuhunsa. Tällaisissa tilanteissa kielellä hierominen siemensyöksyn aikana voidaan lopettaa ja miettiä muunlaista tapaa osoittaa hellyyttä ja läheisyyttä. Asia on aivan teidän päätettävissänne. Suuseksissä suositellaan käytettäväksi kondomia tai suuseksisuojaa.
Mukavaa, että haluat ottaa huomioon poikaystäväsi nautinnon. Suuseksiä käsittelevään artikkeliimme on koottu vielä hyväilyvinkkejä sekä tietoa turvallisesta suuseksin harrastamisesta. Voitte lukea sen yhdessä ja keksiä artikkelin avulla juuri teille sopivia tapoja saada nautintoa. Kaikki menee varmasti hyvin ja voit olla huoletta. Enemmän tietoa suuseksistä ja seksuaalisuudesta saat neuvontapuhelimestamme.
Neuvonnan tiimi