Pippelin puhdistaminen vedellä
Tuleeko pojan pippeli puhtaaksi seksin tai itsetyydytyksellä saadun siemensyöksyn jälkeen pelkästään lämmintä vettä pippelille suihkuttaen? Eikö pippelissä olekin sellaisia jänniä ihopoimuja? Lähteekö eritteet niistä pelkällä suihkulla, vai pitääkö myös hangata sormella?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pippelin voi puhdistaa itsetyydytyksen tai seksin jälkeen lämpimällä vedellä. Pippeli tulisi pestä huolellisesti kauttaaltaan ja myös pesu esinahan alta on tärkeää muistaa. Näin alueelle ei synny ikäviä tulehduksia tai hajuja. Pelkän vesipesun pitäisi riittää, mutta sukuelimille voi käyttää halutessaan myös intiimialueelle sopivaa pesunestettä. Pippeliä puhdistettaessa on sallittua käyttää myös hellästi sormea tai kättä apuna, jotta alue puhdistuu kunnolla.
Pippeli on aina kantajansa näköinen ja siksi monenlaisia poimuja tai ryppyjä voi löytyä vaihtelevasti eri pippeleistä. Jokainen pippeli on kuitenkin hyvä juuri omanlaisenaan. Jos aihe vielä kiinnostaa, saat lisätietoa pippelistä tästä artikkelista tai soittamalla neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi