Pippelin pysyminen kovana laukeamisen jälkeen
Mun kaveri kerto, että oli ollu yhdynnässä yhen pojan kaa. Miten on mahdollista, että sillä pojalla oli pippeli pysyny ihan kovana vaikka se oli lauennu yhdynnässä. Poika oli saanu siemensyöksyn ja jatkanu panemista kuin mitään ei olis tapahtunu. Pano oli vaan jatkunu ja jatkunu, ja sit se poika oli lauennu toisen kerran. Miten pippeli voi pysyä kovana sen ekan laukeamisen jälkeen. Toisen kerran jälkeen poika oli lopettanu panemisen, ja pippeli oli pehmenny normaalisti.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiskehoissa on paljon eroavaisuuksia. Joillekin on mahdollista säilyttää voimakas kiihottuneisuustila siemensyöksystä huolimatta. Tämä saattaa olla hieman yleisempää nuorten keskuudessa. Pippeli ei välttämättä joka seksikerralla pysy kovana kahden perättäisen panon verran, mutta ajoittain näin saattaa käydä. Aivan yhtä tavallista on kuitenkin myös se, että pippeli laskee laukeamisen jälkeen ja uutta erektiota joutuu odottelemaan hetken. Jokaisen kehon toimintatapa on yksilöllinen.
Kiva, että voit puhua kaverisi kanssa seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Jos sinua kiinnostaa, on sivuillemme koottu tietoa vielä enemmän esimerkiksi pippeliin, erektioon ja laukeamiseen liittyen.
Neuvonnan tiimi