Pissan pidättäminen orgasmin saamiseksi
Tarkennan vielä kysymystäni mikä on peegasm ja miten sitä voi toteuttaa. Eli kyllä naisystäväni nauttii pidättelystä mutta onko pidättely liiallista kun joskus vissiin on pitkittänyt vessaan menoa niin pitkään että näkynyt märkää haaruksissa kun kotia tullut yms? Tykkää myös aamupissaa pantata pitkään vaikka näkee että hätä on. Olen myös miettinyt että eikö se satu pimppaan kun välillä oikein painaa tuolin reunaa vasten sitä yms pidätelläkseen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä, että palasit vielä tarkentamaan kysymystäsi. Pissaaminen pitkän pidättelyn jälkeen voi tuntua helpottavalta ja siten myös nautinnolliselta. On ihmisiä, jotka kokevat tietyllä tapaa orgastisena tunteena kehossaan pissaamisen sen jälkeen, kun on kauan pidätellyt. Kyseisiä tilanteita voi kutsua termillä ”peegasm”. Tuntemusten voimakkuus vaihtelee henkilön mukaan.
Pidättely voi sattua pimppaan, jos oikein kauan pidättelee. Joskus pissaa voi myös lirahtaa, jos pissaa pidättää liian kauan. Naisystävän kanssa kannattaa ottaa puheeksi asia, jos koet, että hän pidättelee pissaansa liian kauan. Terveydelle on hyväksi, että käy pissalla heti silloin, kun pissahätä tulee. Lisätietoa pissaamisesta ja terveydestä saatte lääkäriltä.
Neuvonnan tiimi