Pitääkö olla huolissaan jos penis korottaa vasemmalle noin reiden keskiväliin...
Pitääkö olla huolissaan jos penis korottaa vasemmalle noin reiden keskiväliin kun istun ja mitä jos kun pierettää kamalasti niin lyö tyhjää t 12v

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen keho on ainutlaatuinen kokonaisuus ja siksi peniksiäkin on yhtä monta erilaista kuin on ihmisiäkin. Peniksen kaartuminen niin lepotilassa kuin erektiossa on tavallista ja mikäli tilanne ei aiheuta vaikeuksia peniksen käyttämisen suhteen tai penikseen ei satu, ei asiasta ei tarvitse olla huolissaan.
Pieru on osa kehon luonnollista toimintaa. Monet tekijät voivat aiheuttaa ilmavaivoja ja jos pieru pääsee esimerkiksi vahingossa, ei asiaa tarvitse häpeillä, sillä erilaiset äänet ja tuoksut kuuluvat elämään. Jos tilanne kuitenkin vaikuttaa hyvinvointiisi jollakin tavalla, on tärkeää jutella asiasta terveydenhoitajalle. Terveydenhoitaja osaa neuvoa myös penikseen ja muihin seksuaalisuuteen liittyvien asioiden kanssa. Enemmän tietoa peniksestä saat tarvittaessa lisäksi täältä.
Neuvonnan tiimi