Poikaystävän runkkaaminen pissareiän kohdalta
Hei! Olen 16v tyttö ja olen alkanut harrastamaan seksiä poikaystäväni kanssa. Poikkis on pyytänyt runkkaamaan sitä ja hieromaan peukaloa pissareijän kohdalta. Onko se normaali tapa vai pitäiskö mun runkata niin kauan että spermat tulee?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisiä kiihottavat ja kiinnostavat monenlaiset eri asiat. Jokaisen kehossa on myös yksilöllisiä kohtia, joiden hyväileminen tuo seksuaalista nautintoa. Virtsaputken suuta, eli pissareikää, voi hyväillä peukalolla varovasti, jos se tuntuu poikaystävästäsi miellyttävältä. Poikaystäväsi kanssa voitte jutella enemmän, millaisista runkkaustekniikoista hän pitää ja millaisia hyväilyjä hän toivoo sinulta. Toista voi joko runkata tai esimerkiksi hyväillä pissareiän kohdalta niin kauan kuin sperma tulee, jos se tuntuu molemmista hyvältä idealta.
Mitään oikeaa tai väärää tapaa runkata ei ole, joten voit olla huoletta. Mikäli haluat keskustella seksuaaliterveyteen liittyvistä asioista, voit soittaa halutessasi neuvontapuhelimeen, jossa asiaa on mahdollista käsitellä perusteellisemmin. Sooloseksiä käsittelevään artikkeliimme on koottu vielä erilaisia runkkaustekniikoita, joita voit tarvittaessa kokeilla poikaystäväsi kanssa.
Neuvonnan tiimi