Pornokohtauksen surulliselta tuntuva juonikuvio
Näin pornovideon, jossa oli mies ja kaksi kaunista naista. Mies riisui naisten alusvaatteet, ja kaikki hyväilivät toisiaan. Suuseksiä oli pitkään, ja kaikki nuolivat toistensa sukuelimiä. Sitten mies sanoi, että nyt hänen on valittava toinen teistä. Hän laittoi kondomin, valitsi naisista kurvikkaamman, ja alkoi panna häntä. Toinen naisista alkoi itkeä lohduttomasti, ja lähti pois. Minun kävi häntä sääliksi. Miksi videolla oli tuollainen loppu? Se tuntui ikävälle. Nainen hylättiin niin surkeasti.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pornoa voi katsoa, jos se tuntuu hyvältä omasta mielestä. Harmillista kuulla, että pornon juonikuvio on saanut sinut surulliselle mielelle. Tällaisissa tilanteissa kannattaa asiasta puhua jonkun luotettavan ihmisen kanssa, jos ikävä tunnetila jää päälle. Hienoa, että halusit avautua tilanteestasi täällä.
Pornoelokuvat ovat fiktiota niin kuin muutkin elokuvat. Joskus elokuvissa saattaa olla jokin tunteisiin vetoava kohtaus. Kyseessä oli siis käsikirjoitettu kohtaus, jonka oli tarkoituskin edetä mainitsemallasi tavalla. Näyttelijät ovat tämän tienneet ja tehneet oman työnsä luodakseen tarinasta uskottavan. Kyse oli roolihenkilöiden tunteista, joita näyttelijät välittivät katsojille. Kameran ulkopuolella itkevää naista näytellyt henkilö on varmasti sinut kyseisen juonikuvion kanssa eikä ole oikeasti surullinen asiasta. Voit olla rauhallisin mielin.
Koska video loppui ilmeisesti hieman töksähtäen, saattaa olla, että kyse oli laajemmasta kokonaisuudesta. On mahdollista, että videomateriaali oli leikattu jostakin pornoelokuvasta, jossa juonikuvio saattoi vielä myöhemmin edetä vastakkaiseen suuntaan näkemäsi kohtauksen jälkeen. Toinen vaihtoehto on, että ohjaaja ja käsikirjoittaja ovat halunneet luoda tunteita herättävän kohtauksen ja valinneet hieman yllättävän lopun videolle.
Ikävien tunteiden kanssa saattaa tuntua kuormittavalta elää. Autamme mielellämme sinua lisää, jos asia edelleen vaivaa sinua. Neuvontapuhelimen yhteystiedot saat täältä.
Neuvonnan tiimi