Pornon katsominen
Onko väärin, että 14-vuotias katsoo pornoa? Minusta on mukava nähdä naisia vähissä vaatteissa ja ilman vaatteita. On tosi jännä nähdä miten miehet puristelevat tissejä ja takapuolta. Tiedättekö miltä naisesta voi tuntua kun ottaa pippelin suuhun?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pornon katsominen saattaa tuntua kiinnostavalta. Asiassa ei ole mitään outoa tai pahaa. On olemassa muitakin ihmisiä, joita porno kiinnostaa. Pornoa katsoessa on toki hyvä muistaa, että kyse on näytellystä materiaalista, joka ei välttämättä vastaa tosielämän seksiä. Pornoa on kuitenkin hyvin monenlaista ja itseään kiinnostavaa materiaalia voi katsoa, jos se tuntuu itsestä sopivalta. Kuvaamistasi asioista on myös lupa kiihottua ja nauttia esimerkiksi fantasioiden ja mahdollisen itsetyydytyksen keinoin.
On hyvin yksilöllistä, millaisena nainen kokee pippelin ottamisen suuhun. Jotkut saattavat pitää tilannetta kiihottavana ja haluavat kosketella suullaan tai kielellään pippeliä. Osa kokee myös mielihyvää siitä, että pääsee määrittelemään hyväilyjen tahdin ja näkee, että toinen nauttii hyväilyistä. Kaikki eivät halua ottaa pippeliä suuhun. Tämäkin on ihan sallittu näkökanta. Seksin tulisi perustua vapaaehtoisuuteen, joten itseään tai kumppaniaan ei saa pakottaa tekemään asioita, joista ei pidä. Yhdessä voi miettiä tällaisissa tapauksissa toisenlaisia hyväilytapoja.
Suuseksiin liittyvistä asioista on sallittua haaveilla. Halutessaan suuseksiä voi myös kokeilla, mikäli tilanne tulisi jossakin vaiheessa ajankohtaiseksi.
Neuvonnan tiimi