Pornonäyttelijän työ
Haluaisin päästä tekemään pornoa. Seksi kiinnostaa kovasti, ja olisi tosi mahtavaa kun voisi peuhata isotissisien naisten kanssa mielin määrin ja tehdä mitä tahansa. Mitä pitäisi tehdä, että alalla pääsisi alkuun?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Porno on näyteltyä elokuvaa, aivan kuten kaikki muutkin elokuvat ovat. Seksialalla toimiminen on työtä ja kuten muissakin töissä, myös pornotyötä tehdessä saattaa esiintyä työtehtäviä, jotka eivät kiihota itseä ollenkaan. Työhön toki voi kuulua esimerkiksi isotissisten naisten kanssa peuhaamista, mutta kyse on silti fiktiosta, eikä oikeasta elämästä. Pornossa nähdyt kohtaukset eivät monesti vastaa oikean elämän seksiä eikä omia työkavereitaan tai elokuvan käsikirjoitusta voi itse määrätä.
Pornonäyttelijän ura saattaa kiinnostaa muitakin eikä haaveissa ei ole mitään pahaa. Netistä on mahdollista löytää enemmän tietoa erilaisista pornoon liittyvistä töistä. On hyvä silti huomioida, että taloudellisista syistä pornotyön lisäksi voi tarvita muuta työtä oheen joko erilaisten erotiikkapalvelujen tarjoajana tai sitten aivan muulla alalla. Siksi kannattaa miettiä jo etukäteen, millaisia töitä on seksialalla kokonaisvaltaisemmin valmis tekemään.
Jos tuntuu siltä, että erotiikka-alan työ on itseä varten, voi halutessaan ottaa enemmän selvää alaan liittyvistä asioista esimerkiksi haastattelujen tai muiden asiantuntijoiden kautta. Mikäli tilanne vielä mietityttää, voi pornonäyttelijän urasta saada mielihyvän kokemuksia myös fantasian tasolla. Mielikuvissa kaikki on mahdollista ja nautinnollista. Enemmän tietoa seksityöstä voit löytää täältä.
Neuvonnan tiimi