Pornovideoissa nähty seksiliike
Olen seurannut, kuinka joissakin pornovideoissa yhdyntä on sellaista, että miehen penis tulee ulos vedon aikana emättimestä terskan puoliväliin asti, mutta ei luiskahda kokonaan ulos. Se näyttää minusta superkuumalta. Vaatiiko erityistä taitoa, käydä niin ulkona? Tuntuuko se ehkä molemmista erityisen hyvälle, kun terska stimuloi kerkkää emättimen suuta?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Yhdynnän aikana on mahdollista kokeilla erilaisia liikkeitä. Penistä voi halutessaan koettaa vetää emättimestä ulos terskan puoliväliin asti. Tähän ei vaadita mitään erityistä taitoa. Aluksi voi yrittää harjoitella liikettä hieman hitaampaan tahtiin, mutta vähän ajan päästä liikuttelu saattaa tapahtua sujuvammin, kun tuntee omaa ja toisen kehoa paremmin.
Emättimen suuaukon seutu on herkkää aluetta. Terskan käyminen suuaukolla saattaa siksi tuntua molemmista hyvältä. Paras henkilö vastaamaan asiaan on kuitenkin toinen osapuoli itse. Asiasta kannattaakin kysyä kumppaniltaan, sillä ihmiset nauttivat seksissä aina vähän eri asioista.
Pornoa katsellessa on hyvä muistaa, että kaikki pornossa nähty ei välttämättä ole totta. Pornoa kuvataan osissa, joten tauottamalla tai tietyillä kuvakulmilla voidaan myös luoda illuusio erilaisista seksitavoista. Oikeassa elämässä penis saattaa esimerkiksi luiskahtaa emättimestä yhdyntäliikkeiden aikana. Liikaa ei siis kannata vertailla oikeaa seksiä pornossa nähtyyn. Kuvaamistasi asioista on kuitenkin sallittua kiihottua ja nauttia jatkossakin.
Neuvonnan tiimi