Pyllyn nuoleminen ja hyväileminen
Onko tämä hyväksyttävää tai muuten ok, kun 16 vuotiaan pojan suurin haave on päästä nuolemaan tytön pyllyä? Olisi mahtavaa ensin riisua, hyväillä hellästi puristelemalla, ja sitten pyöritellä kieltä pyllyssä ja työntää kieli pyllyreikään sisään. Tämä halu on herännyt viime kuukausien aikana ja tullut koko ajan voimakkaammaksi.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On täysin hyväksyttävää haaveilla pyllyn hyväilemisestä ja nuolemisesta. Pyllyn hyväilemisestä on sallittua nauttia niin fantasian tasolla kuin mahdollisen kumppanin kanssa. Voit siis jatkaa huoletta haaveilemistasi.
Kumppanin kanssa harrastetuissa hyväilyissä on tärkeää keskustella siitä, mitkä asiat tuntuisivat molemmista miellyttäviltä. Jos ajatus mainitsemistasi seikoista ovat kummankin mieleen, voitte myös toteuttaa haaveesi. Seksin eri muodoissa on tärkeää huomioida suuseksisuojan tai kondomin käyttö, jotta vältetään ikävät tulehdukset tai seksiteitse tarttuvat taudit.
Jos sinua kiinnostaa, voit tutustua anaaliseksiä käsittelevään artikkeliimme täältä ja suuseksiä käsittelevään artikkeliin täältä.
Neuvonnan tiimi