Rajun seksin vaikeus painon nousemisen takia
Kumppanin ei enää jaksa harrastaa kanssani rajua seksiä, koska hänen painonsa on noussut.
Penis ei myöskään osu klitorikseen samalla tavalla, asennon vaihdot eivät ole auttaneet. Isoin ongelma on se, että pidän rajusta seksistä, jota hän ei enää jaksa toteuttaa. Olemme puhuneet asiasta useasti, mutta hän sanoo vain ”pitää yrittää parantaa”. Hän itse haluaisi laihtua, mutta ei tee mitään asian eteen. Myöskään avoin suhde ei sovi hänelle

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On tavallista, että suhteen edetessä ihmiset ja seksuaalisuus muuttuvat. Avoin kommunikaatio onkin tärkeää silloin, jos jokin painaa mieltä. Kuulostaa, että olette ainakin joiltain osin pystyneet kommunikoimaan asiasta.
Kehon muutokset voivat aiheuttaa monenlaisia tuntemuksia. Se, ettei kykene johonkin, mihin haluaisi kyetä, voi olla vaikea aihe käsitellä. Tähän on hyvä suhtautua erityisellä lempeydellä.
Painon nouseminen ei estä seksistä nauttimista. Seksielämästä voikin muokata sopivan sekä itselle että kumppanille. Voitte miettiä yhdessä, pystyisikö jollakin muulla uudella tavalla tuomaan seksiin tai itsetyydytykseen rajuutta, jos kumpikin teistä sitä aidosti toivoo. Kaikissa hyväilyissä ja akteissa on silti tärkeää edetä kehon ehdoilla.
Voisitte halutessanne saada tukea neuvontapalveluistamme. Etä- ja lähivastaanotolle on mahdollista tulla keskustelemaan seksistä yhdessä kumppanin kanssa. Yhteystietomme löytyvät täältä.
Neuvonnan tiimi