Raskaaksi tuleminen ja seksitautien tarttuminen peppuseksissä
Moi. oon miettinyt että jos pippelin tunkee toisen pojan pyllyyn niin voiko siitä saada lapsia tai seksi taudin. olen kaverin kanssa kokeillut ja ihan mukavalta se tuntui mutta pelottaa jos siitä tulee lapsi tai tauti. myös pitääkö hävetä jos tykkää peppu sexsaamisesta. vähän nolo kysymys mutta kuitenkin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kysymyksessäsi ei ollut mitään noloa ja on hienoa, että uskalsit olla yhteydessä sinua mietityttävän asian suhteen. Peppusekstaamisesta ei voi tulla raskaaksi. Seksitaudit voivat kuitenkin tarttua peppuseksin aikana. Mikäli teillä ei ole ollut aiempia seksikumppaneita, ei seksitaudin riskiä pitäisi olla syntynyt kuvaamissasi tilanteissa. Peppuseksissä olisi kuitenkin tärkeää käyttää kondomia. Kondomi suojaa myös suolistobakteerien tarttumiselta. Kondomin lisäksi peppuseksissä ja anaalialueen hyväilyissä olisi olennaista muistaa liukuvoiteen käyttö. Peppuseksiin sopivimmat liukuvoiteet ovat joko silikonipohjainen liukuvoide tai hybridiliukuvoide, jossa on sekä vettä että silikonia.
Jokaisen seksuaalisuus ja seksin harrastaminen näyttäytyy aina hieman erilaisena. Peppusekstaamisesta on lupa tykätä ja kaikenlaisia hyväilyjä voi myös yhteisymmärryksessä kaverin kanssa testata. Edetkää hyväilyissä ja peppusekstaamisessa sen mukaan, mikä molemmista tuntuu hyvältä. Turvallisesta peppusekstaamisesta voitte lukea täältä enemmän. Jos teille herää lisää kysyttävää, autamme mielellämme vielä neuvontapuhelimessa teitä.
Neuvonnan tiimi