Rasva anaaliseksiä varten
Mikä olisi sopiva rasva pyllyreiän rasvaamiseen ennen anaaliseksiä? On aika mahdoton tietää sitä itse, ja pitäisi ottaa huomioon mikä on iholle hyväksi, ja mikä antaisi liukkautta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pyllyreiän hyväilyissä on tärkeää käyttää liukastetta tai rasvaa, jotta erilaiset hyväilyt onnistuisivat helpommin ja miellyttävämmin. Olisi tärkeää valita jonkin intiimialueen iholle sopiva hajusteeton tuote, joka ei ärsytä pyllyreiän aluetta. Varsinaisen anaaliseksin yhteydessä suositellaan käytettäväksi kondomia. Vesi- tai silikonipohjaiset liukuvoiteet soveltuvat hyväilyihin ja anaaliseksiin, mikäli kondomi on käytössä. Kondomin kanssa ei saisi käyttää öljypohjaisia (liuku)voiteita tai vaseliinia.
Kuten itsekin sanoit, on vaikeaa tietää tarkasti, millainen rasva olisi sopivin. Onkin hyvä ottaa huomioon nuo viestissäsi mainitsemat seikat. Itselle parhaimman rasvan tai liukuvoiteen löytää vain kokeilemalla. Esimerkiksi apteekeista, kaupoista tai erotiikkaliikkeestä on mahdollista kysellä, millaisia tuotteita heillä on valikoimissaan. Ammattilaisten asiantuntemuksen mukaan voit löytää juuri sinulle sopivan valmisteen. Lisätietoa anaaliseksistä ja turvallisuuteen liittyvistä seikoista saat artikkelistamme.
Neuvonnan tiimi