Rauhallinen nainen ja tämän hyväily
Ikäni on 31 vuotta ja arkuuden takia en ole seurustellut. Haluaisin rauhallisen ja tasapainoisen naisen- rauhalliset naiset kiihottavat minua. Pelkään, että nainen saa punastumisesta selville seksuaalisen koke-mattomuuteni ja täydellisen epävarmuuteni seurusteluasioista. Pelkään, että punastumiseni paljastaa, että olen neitsyt, kuten olenkin. Haluaisin todella paljon naisen, tyttöystävän läheisyyttä ja yhdyntää, mutta kun mikään ei johda edes seurusteluun. En tiedä miten selvitä jos punastun ja poikuuteni selviää ? Kerran eräs nainen nöyryytti sanomalla minua pojaksi, kun jouduin pakosta painamaan erästä nuorta naista rintalastan kohdalta ja punastuin. Se oli nöyryyttävää. Kyseessä oli ihan täysi vahinko, mutta minulle ilkeillä ja vielä ryhmässä. Ilkeilijä oli alun perin ihastunut minuun.
Jos edes seurustelun mahdollisuus tulisi, miten voisin naiselle vaikka änkyttämällä sanoa, että haluaisin kosketella hänen rintojaan esim. nappien välistä tai kun vain saisin riisua hänen paitansa sekä avata rinta-liivit? Asia on minulle tärkeä. Miten tällaisen asia voi sanoa ja ottaa esille? Koskisin niitä hellästi ja voisin esimerkiksi suukotella niitä.
Toiseksi toivoisin, että saisin nuolla rauhallisen naisen pimppiä. Minusta pimppi on kaunis sana ja ennen mitään yhdyntää minusta olisi todella tärkeää saada nuolla sitä ja uskon, että myös naisille nuolluksi tuleminen/vulvan alueen hyväileminen suulla on yksi parisuhteen tärkeimpiä asioita. Uskon, että cunni-lingus on todella tärkeä taito miehelle ja se todella pitää naisen oikeasti hyvin onnellisena ja tasapainoisena sekä parisuhteen kunnossa; olenko oikeassa?
Kärsin arkuudestani, mutta kun saisin rauhallisen naisen, ja voisin turvallisesti pimpin nuolemista pyytää.
Miten sen tekisi ja arvostaako nainen sitä että rakastan hänen pimppiään? Kun tästä arkuudesta pääsisi ja nainen antaisi tulla lähelle ja voisin hänet riisua, uskon, että pystyisin aika nopeasti tyydyttämään hänet orgasmiin, joka olisi minulle tärkeää. Haluaisin olla hyvä rakastaja juuri tasapainoiselle ja rauhalliselle naiselle ja kun löytäisin sellaisen naisen, jolle voisin nämä kauniit asiat sanoa. Tulisiko minusta hyvä poikaystävä rauhalliselle naiselle? Minusta rauhalliset naiset ovat suloisia.
Kiitos!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On rohkeaa, että kerroit tuntemuksistasi meille. Et ole tilanteessasi ainoa, sillä on monia muitakin ikäisiäsi, ja vanhempiakin, jotka eivät ole aiemmin seurustelleet. Tämä voi tuntua isolta arvelta sisimmässä, mutta voin vakuuttaa, että olet hyvä ja täydellinen juuri tällaisenaankin. Elämäntilanteita tulee ja menee, joten on aivan mahdollista, että tämäkin on vain yksi ohimenevä vaihe elämäsi mittakaavassa.
Todellä ikävää, mikäli koit kertomasi tilanteen nöyryyttävänä. Olisiko tilanteessa voinut olla jokin väärinkäsitys naisen sanojen suhteen? Voit kuitenkin olla siitä huoleti, että poikuus näkyisi jotenkin muille. Kenestäkään ei voi varmuudella päällepäin sanoa, onko hän harrastanut seksiä toisen kanssa vai ei. Sooloseksikin on seksiä, joten nykyään nuo määritelmät neitsyydestä tai poikuudesta eivät enää ole niin yksinkertaisesti määriteltävissä kuin ennen. Poikuudessa ei ole mitään noloa, jotkut jopa voivat pitää sitä kiihottavana asiana. Ja voihan sitä ajatella niin, että tietynlainen ensimmäinen kertahan se on sille toisellekin osapuolelle, nimittäin sillä tavoin, ettette aiemmin ole harrastaneet toistenne kanssa seksiä. Yhtä jännittävää se on tällaisessakin tilanteessa.
Hienoa, että tunnet itsesi ja tiedät, millaiset naiset ovat sinusta kiinnostavia. Millä tavoin olet koettanut lähestyä naisia? Kannattaa olla kohtelias ja rento, sillä kaikki kohtaamiset eivät johda seurusteluun, mutta ainakin saa uusia tuttavuuksia, kun uskaltaa puhua naisille. Voisiko esimerkiksi jokin mielekäs tekeminen harrastuksen muodossa viedä pois arkuuttasi ja samalla saattaisi tulla kuin huomaamattaan juteltua saman puuhan parissa oleville naisille?
Oletko sen tarkemmin eritellyt itsesi, mistä arkuutesi johtuu? Onko se kenties luonteenpiirre, joka vaikuttaa muutenkin elämääsi vai onko arkuus rajoittunut naisia kohtaan jonkin tietyn tapahtuman takia? Naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin. Voisiko naiselle juttelemista harjoitella jossakin turvallisessa ympäristössä esimerkiksi naispuolisten sukulaisten tai tuttavien kanssa? Heiltä voisit saada myös rohkaisua siihen, miten löytää kumppani. Netistäkin voi yrittää etsiä, jos tuntuu, että siellä on helpompi tutustua ihmisiin.
Mitään kiirettä seksiin etenemiselle ei ole seurustelusuhteessa, ihan hyvin voi pitää toista ensin kädestä, sitten halata ja jossain vaiheessa suudella. Seksin aloittamisen suhteessa voi ottaa ihan hyvin puheeksi tai sitten katsoa, mihin tilanne toisen kanssa vie. Jos olet seurustelusuhteessa, voi ihan hyvin myös kertoa omista fantasioistaan ja intiimillä hetkellä ehdottaa riisumista. Kumppanisi varmasti arvostaa ihailuasi hänen kehoaan kohtaan, joten voit olla huoleti. Seksin -ja muidenkin parisuhteen osa-alueiden- suhteen kannattaa aina kuunnella myös toisen toiveita, jotta suhde olisi onnellinen ja tasapainoinen. Jutelkaa ja edetkää tilanteessa vasta sitten, kun molemmat ovat valmiita riisumiseen tai jonkinlaiseen intiimiin kanssakäymiseen. Sinulla on kaikki mahdollisuudet tulla hyväksi poikaystävä jollekin ja toivotaan, että tästä toisesta tulisi sinulle hyvä tyttöystävä.
Jos arkuus tai jokin muu asia ihmissuhteissa vaivaa sinua kovin, voit olla yhteydessä maksuttomaan neuvontapuhelimeemme tai hyödyntää ilmaisen neuvontatapaamisen mahdollisuuden. Tilanteessasi ei ole mitään hävettävää, joten rohkeasti vain eteenpäin päivä kerrallaan.
Hyvää jatkoa sinulle!
Maija Nieminen