Riippurinnoista pitäminen
Voiko ihmisellä olla fetissi tietyntyyppisiin tisseihin? Minä tykkään todella paljon valtavista riippurinnoista, ja olen miettinyt että onko tämä minulla vaan turn on, vai jopa fetissiin asti menevä asia.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla mitä moninaisimpia kiihotuksen kohteita ja fetissejä. Erilaisissa mieltymyksissä ei ole mitään pahaa ja esimerkiksi viehättyminen tietyntyyppisistä tisseistä on aivan tavallista.
Koska omia kiihottumisen kohteitaan ei voi valita, voivat omat mieltymykset joskus aiheuttaa hämmennystä tai kummastusta itsessä. Iän ja itsetutkiskelun myötä voi oppia tuntemaan itseään ja mieltymyksiään paremmin. Ihminen itse on parhain henkilö vastaamaan siihen, onko kyseessä ”vain” kiihoke vaiko voimakkaampi fetissi. Riippurinnoista pitäminen on kuitenkin täysin sallittua, joten itseltään ei ole syytä kieltää tätä puolta seksuaalisuudestaan.
Joskus vastaus omaan kysymykseen löytyy vain elämällä elämää eteenpäin ja nauttimalla seksuaalisuudestaan sen kaikissa ilmenemismuodoissa. Jos kuitenkin haluaisit keskustella laajemmin tilanteestasi, olet tervetullut juttelemaan mieltymyksestäsi neuvontapuhelimeen. Halutessasi voit tutustua myös fetissejä käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi