Rintsikoiden korvaaminen teipeillä yms
Hei, en haluais käyttää rintsikoita kun ne on epämukavat. Mulla on pienet rinnat. Onko nipple covers teipit hyviä peittämään nännit ja korvaamaan rintsikat? Saako millään peitettyä rintoja niin että ihmiset ei huomaa että liivit puuttuu? En uskalla ilman mitään mennä ulos 🙁

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ikävää, mikäli olet kokenut rintaliivit epämukavina. Useimmat käyttävät liivejä siksi, ettei rintojen sidekudos löystyisi ja rinnat säilyisivät ryhdikkäämpinä. Niin kutsutuissa nipple coverseissa ei tätä rintoja tukevaa ominaisuutta ole. Rintojen riippuvuuteen vaikuttavat kuitenkin monet muutkin asiat, kuten perintötekijät, joten sinänsä liivejä ei ole pakko kenenkään käyttää vain tuon seikan takia, jos ei siltä tunnu.
Mikäli olosi on parempi ja itsevarmempi käyttäessäsi niin sanottuja nipple coverseja, voit niitä aivan hyvin kokeilla. Liivejä on saatavilla myös ilman kaaritukia ja ”toppimaisina” malleina, mikäli haluat vielä testata, voisiko niistä löytyä jokin mukavammalta tuntuva vaihtoehto. Myös urheillessa voi olla miellyttävämpää valita urheilurintaliivit urheilusuorituksen ajaksi.
Erilaisilla vaatevalinnoilla voit testailla, voisiko rintojen (nännien) aluetta peittää niin, että nuo suojat eivät näkyisi. Ehkäpä rintojen kohdalla olevasta rypytyksestä, kankaan kuvioinnista tai paksummasta kangasvalinnasta on apua. Loppujen lopuksi harva ehtii kaupungilla kiinnittää edes huomiota toisen rintojen alueeseen -ja jos kiinnittää, ei asia ole sellainen, jonka moni kehtaisi ottaa ensimmäisenä puheeksi.
Nyt vain rinta rottingille ja ulos ihmisten joukkoon, jos siltä tuntuu! Ainahan liivit saa sitten puettua, mikäli kokemus ei ollut mieluisa. Ja kotona voi toki halutessaan liikuskella ilman liivejäkin. Jos asia vielä vaivaa, voit kääntyä jonkun kivan aikuisen puoleen, jonka kanssa voitte pohtia niin vaatetukseen kuin rintoihin liittyviä seikkoja. Myös meille voit lähettää uuden kysymyksen, mikäli jokin vielä jäi askarruttamaan.
Maija Nieminen