Runkkaaminen
ONko normaalia kun olen 9v poika ja runkkaan noin 4 krt päivässä eli noin 28 kertaa viikossa. Btw mittasi kyrvän ja sen pituus on 16cm

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen keho on yksilöllinen ja niin myös peniksen koko vaihtelee omistajansa mukaan. Ilmeisesti itse olet tyytyväinen kokoosi? Mukavaa, mikäli näin on, sillä jokainen penis ja sen kantaja on hyvä sellaisenaan kuin on.
Runkkaaminen on luonnollinen tapa tutustua omaan kehoonsa. Mitään ylä- tai alarajaa runkkaamiskerroille ei ole. Niin kauan kuin runkkaaminen ei häiritse tavallisten arkiaskareiden hoitamista, voi runkkailua harrastaa useampaankin otteeseen päivän aikana. Meidän sivuiltamme voit lukea niin sooloseksistä kuin siitä, sooloileeko sopivasti.
Onko sinulla jo merkkejä murrosiästä? Millaisia tunteita mahdolliset muutokset kehossasi ovat saaneet aikaan? Jos jokin painaa mieltäsi, kannattaa aina jutella asiasta huoltajan tai turvallisen aikuisen kanssa. Hekin ovat kokeneet murrosiän ja tietävät, miltä se tuntuu. Mitään syytä nolostumiseen ei ole, sillä kyse on ihan luonnollisista muutoksista kohti aikuisempaa kehoa. Lisää murrosiästä voit lukea täältä.
Nauti elämästäsi nyt ja tässä, sillä mikään kiire ei ole astua aikuisempaan elämään. Jos sinulle tulee vielä lisää kysymyksiä mieleesi, saat aina olla meihin yhteydessä joko palstan kautta tai soittamalla neuvontapuhelimeemme. Tsemppiä nyt ja tulevaisuudessasi!
Maija Nieminen