runkkauskysymyksiä
Moikka
Olen lukenut itsetyydytksestä täältä ja tiedän siitä jo aika paljon joten olen nauttinut siittä huoletta. Muutama kysymys?
Voiko kikkelin juureen laittaa kuminauhoja ja sitoa kiveksetkin niillä? Terskani on silloin pullistunut ja tuntuu hyvältä hyväillä sitä kosteusvoiteella.
Voinko hyväillä kikkeliä niin pitkään että se alkaa vuotaa nestettä ja jatkaa ilman laukeamista? Joskus mielenkiintoni loppuu enkä viitsi jatkaa loppuun asti kun sormetkin alkaa olla ryppyset, vaan käyn pesulla ja runkkaan vasta seuraavana päivänä niin että laukeen koska silloin on kovat halut purkautua.
Onko ok kun tunnen itsetyydytyshalua joskus mennä metsään ja tosi syrjäisessä paikassa riisua alasti ja maata mättäillä ja hyväillä itseään?
Kun me käytiin maalla löysin vintiltä pornolehtiä ja minun vanhempi serkku sanoi että voin lukea niitä kunhan en mällää sivuja.
Minulle on alkanut kasvaa alapääkarvoja, voiko ne ajaa pois partahöylällä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kikkelin juureen ja kiveksiin asetettu kuminauha tai tähän käyttöön erityisesti tarkoitettu penisrengas puristaa kikkelin verisuonia kokoon. Tämä vähentää kikkelistä pois palaavaa laskimoverenkiertoa, jolloin erektio voi olla kovempi ja kestää pitempään. Kannattaa kuulostella herkällä korvalla omia tuntemuksia ja totutella puristukseen pikku hiljaa, sillä liian pitkään jatkuva tai liian kova puristus voi estää verenkiertoa liikaa ja aiheuttaa kovaakin kipua. Mikäli puristuksen käyttö on suhteellisen lyhytaikaista eikä puristus ole liian voimakas, voi tätä aivan turvallisesti käyttää peniksen stimuloinnin tehokeinona. Lisää penisrenkaista voit lukea täältä.
Kikkelin hyväilemistä voi jatkaa niin kauan kuin se sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä tai voit lopettaa sen juuri siinä vaiheessa, kun itse haluat. Ei ole olemassa mitään sääntöä siitä, kuinka pitkää hyväilyn tulisi jatkua, eikä sooloseksin tarvitse aina tai ollenkaan päättyä laukeamiseen. Itse asiassa laukeaminen ja siemensyöksy eivät ole edes sama asia ja onkin täysin mahdollista laueta ilman, että saa samanaikaisesti siemensyöksyn. Osa ihmisistä myös kokee, että pitkittämällä laukeamista orgasmi on voimakkaampi sitten kun sen antaa tapahtua.
Itsensä hyväileminen eri tavoin ja erilaisissa ympäristöissä voi tuntua jännittävältä ja tällaisen jännityksen hakeminen on aivan ok. Paikkaa valitessa kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että sooloseksiä kannattaa harrastaa vain sellaisissa paikoissa, joissa kukaan sivullinen ei voi tahtomattaan osua paikalle. Syrjäinen metsä, jossa ei ole paikalla muita ihmisiä, kuulostaa varsin sopivalta paikalta itsensä hyväilemiseen. Mikäli haluat tällaisessa tilanteessa riisuutua täysin alasti, on hyvä varata mukaan esimerkiksi viltti, jonka voit heittää vartalosi peitoksi jos kuulostaa siltä, että paikalle on tulossa muita ihmisiä.
Erilaisten pornolehtien ja muun materiaalin käyttö oman oman seksuaalisuuden tutkiskelun ja oman mielikuvituksen tukena on varsin tavallista ja täysin hyväksyttävää. Pornoon tutustuessa kannattaa kuitenkin muistaa, että tosielämän seksi on erilaista kuin porno, sillä porno on käsikirjoitettua ja näyteltyä ja myös monet pornossa esiintyvät näyttelijät ovat muokanneet kehoaan erilaisin toimenpitein. Lisää pornosta voit lukea täältä ja lisää tietoa fantasioista ja mieltymyksistä löytyy täältä.
Alapään karvoja voi halutessaan poistaa partahöylällä, mutta tähän tarkoitukseen kannattaa hygienian vuoksi varata oma partahöylä, eikä käyttää samaa partahöylää esimerkiksi kasvoihin ja alapäähän. Ajelussa kannattaa lisäksi käyttää apuna esimerkiksi tähän tarkoitukseen tehtyä geeliä tai vaikka ihoöljyä, jotta höylä liukuu iholla mahdollisimman kitkatta. Erityisesti kivesten iho on ohutta ja hyvin herkkää, joten muista olla varovainen ja liikkeissäsi rauhallinen silloin kun ajelet karvoja tältä alueelta.
Jarna Rintaniemi & Maria Vihlman