Ryhmäseksiä kuvaavat pornofilmit
Onko sellaisia pornofilmejä, joissa nainen olisi kahta useamman miehen kanssa intiimissä kontaktissa? Mitä sellaisissa seksikontakteissa sitten tehdään, jos niitä on? Tiedättekö monellako miehellä nainen on ollut ryhmäseksitilanteissa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On olemassa pornoa, jossa nainen on useamman kuin kahden miehen kanssa intiimissä kontaktissa. Kohtausten toteutus vaihtelee paljon filmin mukaan. Kohtauksissa saatetaan samaan aikaan harrastaa esimerkiksi suuseksiä, emätinyhdyntää, anaaliseksiä, itsetyydytystä tai sitten kohtaukseen sisältyy muunlaisia hyväilyjä.
On vaikeaa sanoa, monenko miehen kanssa nainen on ollut ryhmäseksitilanteissa. Tilanteeseen liittyy muun muassa se, minkä kaiken laskee ryhmäseksiin osallistumiseksi. Kohtauksissa voi olla esimerkiksi henkilö, joka ei ole yhdynnässä kenenkään kohtaukseen osallistuvan kanssa, mutta saattaa hyväillä itseään, tai mahdollisesti muita seksiin osallistuvia. Tästä syystä kohtauksen osallistujamäärä voi olla isokin, vaikka näyttelijät eivät välttämättä koskisikaan toisiinsa.
On hyvä muistaa, että porno on mielikuvituksen tuotetta, jota tehdään fantasioiden pohjalta. Fantasioissa kaikki on sallittua ja siksi pornossa voi nähdä mitä erilaisimpia kohtauksia. Oikeassa elämässä ryhmäseksi voi näyttää ja tuntua erilaiselta. Ryhmäseksistä on lupa fantasioida, jos se tuntuu itsestä kiihottavalta. Enemmän tietoa pornosta saat täältä.
Neuvonnan tiimi