Saako 14vuotiaat tyttö ja poika nukkua vierekkäin. Haluaisimme kovasti olla...
Saako 14vuotiaat tyttö ja poika nukkua vierekkäin. Haluaisimme kovasti olla lähekkäin ja tutkia toistemme sukuelimiä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On luonnollista olla kiinnostunut toisen ihmisen läheisyydestä ja koskettelemisesta, etenkin, jos on ihastunut tai rakastunut toiseen. Jos molemmista osapuolista tuntuu siltä, että nukkuminen tai sukuelinten tutkiminen on mieluisa ajatus, voitte niin myös tehdä. Molemmilla on oikeus vetää rajansa juuri siihen kohtaan, mihin itse haluaa.
Hyväilyseksi, eli petting, on hyvä tapa oppia tuntemaan oman ja toisen kehon osat. Hyväilyt voivat myös opettaa, millaisesta kosketuksesta itse tykkää ja mistä toinen nauttii. Hyväilyjen ei ole pakko johtaa sen pidemmälle, mutta joskus petting voi johtaa vähitellen yhdyntään. Aina kannattaa jutella kumppanin kanssa molemminpuolisesti omista toiveistaan ja tuntemuksistaan seksuaalisuuteen liittyen.
Jos teille tulee lisää kysymyksiä, voitte olla meihin aina uudestaankin yhteydessä tai jutella asiasta esimerkiksi terveydenhoitajan kanssa.
Neuvonnan tiimi