Saako äidiltä kysyä intiimejä kysymyksiä?
Moi. Saako äidiltä kysyä seksistä intiimejä kysymyksiä? Haluaisin kysyä, miltä hänestä tuntui, kun ensimmäisen kerran pippeli tuli hänen sisään. Ja miltä oikein tuntuu, kun yhdynnässä pippeli voi liikkua pitkiäkin aikoja pimpissä. Onkohan helppoa oppia nauttimaan yhdynnöistä, ja miten sitä pippeliä voisi puristaa pimpillä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On yksilöllistä, saako toiselta kysyä intiimejä kysymyksiä. Saattaa olla, että äitisi uskaltaa puhua seksuaalisuudesta ja on valmis vastaamaan mainitsemiisi kysymyksiin. Toisille seksuaalisuus taas on hyvin henkilökohtainen asia, josta voi olla vaikeaa puhua. Tällöin kysymykset eivät saisi olla tungettelevia ja henkilölle pitäisi antaa mahdollisuus vastata sen mukaan, tuntuuko kysymys hänestä hyvältä vai ei. Keskustelua on mahdollista käydä myös vain yleisellä tasolla, jos se on toiselle helpompaa.
Seksuaalisuudessa ei ole mitään hävettävää, joten äidin kanssa kannattaa ottaa seksuaalisuuteen liittyvät teemat rohkeasti puheeksi. Toivon mukaan keskustelustanne tulisi antoisa ja saisit vastauksia sinua mietityttäviin asioihin. Halutessanne voitte lisäksi tutustua yhdessä materiaalipankkiimme, jonne on koottu paljon artikkeleita seksuaalisuuteen ja esimerkiksi ekaan kertaan liittyen.
Neuvonnan tiimi