Saako siemenneste aikaan kipua pyllyssä?
Olen bi sexuaali ja ollaan sovittu kaverin kanssa että hän saa panna minua perseeseen aina kun tuntee olevansa liiaksi pimpin puutteessa.
Seksin jälkeen peppuni tulee aina jokseenkin kipeäksi, onko tämä normaalia? Kaverini penis on suht normaalin kokoinen. Emme käytä kondomia koska haluamme maksimoida orgasmin tunteen. Kaveriltani tulee myös aika paljon siemennestettä. Voiko se vaikuttaa pyllyn kipeytymiseen ollessaan siellä vai johtuneeko pelkästään tunkeutumisesta?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalisuuttaan saa toteuttaa molemmille sopivin tavoin.
Pyllyyn panemisessa olisi tärkeää käyttää kondomia. Tällä tavoin vältetään infektioiden tai seksitautien syntyminen. Siemennesteen ei pitäisi kipeyttää pyllyä, toki jokaisen keho on yksilöllinen. Tyypillisempää on, että pylly kipeytyy liian vähäisistä hyväilyistä, liukasteen puutteesta, peniksen tai seksivälineen koosta tai nopeatahtisista tai pitkäkestoisista yhdyntäliikkeistä.
Seksin tulisi tuntua nautinnolliselta koko ajan. Jos jokin sattuisi jo seksin aikana, on hyvä pitää taukoa tai muuttaa hyväilytapaa. Voitte myös yrittää jo ennen seksiä eritellä mielessänne, mikä seikka voisi aiheuttaa merkittävimmin mainitsemaasi kipua. Kipua tuottavia asioita kannattaa välttää ja keksiä muita tapoja nauttia.
Jos kipu jatkuu pitkään tai pepun alueella ilmenee muutoksia, on asiasta tärkeää jutella lääkärin kanssa. Halutessasi asian saa ottaa puheeksi jo nyt. Lisätietoa turvallisesta pyllypanosta löydät täältä.
Neuvonnan tiimi