Saan kiihotukseni vilauttelusta. Olen ollut tuntemattoman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa...
Saan kiihotukseni vilauttelusta. Olen ollut tuntemattoman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa saunassa, jolloin hän ei pistänyt tätä pahakseen vaan päinvastoin teki samaa minulle. Usein vilauttelen siivoojille pesutiloissa tai naapureille. Tuntuu kuitenkin, että tämä ei ole täysin oikein tehty? Mitään pahaa tarkoitusperää ei ole, vaan kiihotuksen aiheuttaa se kun vastakkainen sukupuoli näkee elimeni yllättäen alastomana. Miten tätä voisi harjoittaa aiheuttamatta kenellekään mielipahaa?

Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Ihmiset kiihottuvat hyvin monenlaisista asioista ja vilauttelu on yleinen mieltymys. Ajatuksissa kaikenlaiset mieltymykset ovat sallittuja. Tätä mieltymystä ei kuitenkaan voi käytännössä toteuttaa ilman toisen osapuolen suostumusta.
Elintä ei voi näyttää kenellekään vasten tämän tahtoa tai lupaa etukäteen kysymättä. Jokaisella on oikeus itse valita, että haluaako olla mukana toisen seksifantasian toteuttamisessa. Jos elintä näyttää ilman lupaa, on mahdollista sekä loukata toista henkilöä että joutua myöhemmin vaikeuksiin. Tämä pätee siinäkin tapauksessa, että tarkoitusperät olisivat hyvät. Vilauttelu siivoojille ja naapureille, jotka eivät ole antaneet toimintaan suostumustaan, olisi tärkeää lopettaa. Kerrot että sinusta itsestäisikin tuntuu, että tässä kohdin vilauttelu ei ole täysin oikein tehty.
On hienoa että pohdit mieltymyksesi toteuttamista tavalla, joka ei aiheuttaisi mielipahaa. Elimen näyttämisessä ei ole mitään pahaa silloin, kun se on tehty sovitusti yhdessä toisen osapuolen kanssa. Jos ei tällä hetkellä tunne ketään, jonka kanssa elintään voisi sovitusti näyttää, ajatuksesta fantasioiminen voi itsessään tuoda iloa vaikkapa sooloseksiin.
Jos sinulla on hankaluutta hallita tätä mieltymystäsi niin kannustaisin sinua soittamaan neuvontapuhelimeemme sen päivystysaikana, jotta sinulla olisi mahdollisuus pohtia asiaa ja toimintamahdollisuuksiasi tarkemmin ammattilaisen tuella.
Maria Vihlman