Sattuuko pimpin puristus pippelin ympärillä?
Olen kuullut että kun harrastaa seksiä niin pimppi puristaa pippeliä ja se tuntuu hyvältä. Mutt miten se voi muka tuntua hyvältä kun sehän sattuu jos vaikka kädellä puristaa omaa pippeliä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pimpin puristus pippelissä tuntuu monista hyvältä. Pimppi on sisältä joustavaa kudosta, joten puristus voi tuntua miellyttävämmältä kuin kädellä puristaminen. Koska kyse on myös erilaisista lihaksista, voivat puristusvoima ja puristuksen kesto myös olla erilaisia. Lisäksi pimpin puristus pippelin ympärillä saattaa mielleyhtymänsä takia tuntua nautinnollisemmalta. Jokainen kokee kyseiset asiat kuitenkin omalla tavallaan.
Pimpin puristusta ei kannata pelätä, todennäköisesti puristus ei satu. Seksin tulisi tuntua miellyttävältä, joten jos itsetyydytys tai yhdyntä sattuisivat, on hyvä kuunnella kehoaan ja tehdä vain sellaisia asioita, jotka tuottavat nautintoa.
Neuvonnan tiimi