Saunassa syntynyt erektio
Olen saunonut aina äidin kanssa. Nyt yksi päivä joku äidin naisystävä oli meillä kylässä. Olisimme saunoneet kolmestaan, mutta äiti joutui lähtemään juuri silloin hälytykselle. Olin saunassa itselleni tuntemattoman naisen kanssa. Minulle tuli saunassa erektio, kun istuin kauniin naisen vieressä. Olisiko minun pitänyt pahoitella sitä? Mielestäni nainen ei ollut vaivaantunut, enkä minäkään. Oliko oikein mennä saunaan yhdessä? Minusta se oli jännää, mutta mukavaa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erektioita saattaa syntyä joskus odottamattomissa paikoissa. Erektioiden syntyminen ei ole vakavaa, mutta niiden yllättävä ilmaantuminen voi hämmentää. Erektioille ei tarvitse tehdä mitään, sillä erektio laskee itsestään vähän ajan päästä.
Saunaan saa mennä kenen kanssa tahansa, jos vain tilanne tuntuu kaikkien osapuolten mielestä luontevalta. Hyvä juttu, ettei nainen vaikuttanut vaivaantuneelta. Liikaa ei tätä saunomiskertaa kannata murehtia, koska tilanne on jo ohi ja nainenkin suhtautui asiaan ymmärtäväisesti. Tapahtunutta saa kuitenkin halutessaan pahoitella jälkikäteen, jos tilanne vielä painaisi sinua. Erektiota voi pahoitella myös sellaisissa tilanteissa, joissa huomaa toisen loukkaantuvan erektion näkemisestä. Jos jatkossa tuntuisi, että erektio on syntymässä, voi hetkeksi poistua saunasta ja odotella erektion laskemista. Näin ei tule tahattomasti loukanneeksi ketään.
Kuvaamaasi tilannetta ei tarvitse hävetä. Kyseessä oli kehon luonnollinen reaktio, joka voisi tapahtua kenelle tahansa. Saunomisesta ja erektioista on sallittua myös fantasioida. Jos tilanne jäi mietityttämään sinua, voit ottaa asian puheeksi esimerkiksi äitisi kanssa. Lisäksi neuvontapuhelimeen saa soittaa, jos haluat jutella tilanteestasi tai muista seksuaalisuuteen liittyvistä asioista enemmän.
Neuvonnan tiimi