Seisokki lääkärissä
Kävin lääkärin tarkastuksessa ja kun lääkäri pyysi riisumaan vaatteet, niin minulla alkoi seisoa. Menin makuulle tarkastusta varten. Lääkäri kokeili ensin kiveksiäni ja sitten hän tutki esinahkaani ja veti edestakaisin muutamia kertoja. Oli kova kiihotus koska tuli spermat ja se nolottaa ja hävettää. Onkohan noin käynyt muille ja mitä lääkäri ajattelee tuosta. Hän vain totesi että esinahka on normaali, ja että pippeli toimii kuten pitää.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seisokin syntyminen on kehon luonnollinen reaktio. Seisokki voi syntyä vahingossakin jännityksen tai kosketuksen takia. Myös sperma saattaa tulla yllättäen. Tapahtunutta ei tarvitse hävetä, sillä kaikki mainitsemasi asiat kuuluvat kehon tavalliseen toimintaan. Kuvaamistasi seikoista on myös sallittua fantasioida.
Lääkäri on tottunut eritteisiin sekä siihen, että ajoittain voi tapahtua jotain ”noloa”. Myös muille on sattunut samantyyppisiä tilanteita lääkärissä. Voit kuitenkin olla aivan rauhassa tapahtuneen suhteen. Lääkäri ei muista koko tilannetta enää työpäivän lopuksi, sillä kehon eri reaktiot ovat lääkärille arkipäivää. Aivan kuten lääkärikin totesi, kehosi toimii niin kuin pitääkin. Jos asia jäi vaivaamaan mieltäsi, kannattaa tapahtuneesta puhua turvalliselle aikuiselle. Olet myös tervetullut juttelemaan tunteistasi neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi