Seksi
Minä haluasisin kokeilla harrastaa seksiä jonkun kanssa ja minua kiinnostaa miltä pippeli tuntuu pyllyssä ja kun haluaisin kokeilla seksiä minulla ei ole ketään tyttö ystävää jonka kaa kokeilla

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan luonnollista, että sinun iässäsi alkaa kiinnostua seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Monella muullakaan ikäiselläsi ei ole tyttöystävää, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö omasta seksuaalisuudestaan voisi silti nauttia.
Oletko kokeillut sooloseksiä? Se on hyvä tapa tutustua omaan kehoonsa ja sen reaktioihin. Jos sitten jossain vaiheessa on sellainen hetki, että seksi olisi ajankohtainen tyttöystävän kanssa, tietää sooloseksin avulla jo vähän paremmin, millainen kosketus ja missä kohtaa kehoa, tuntuu itsestä hyvältä. Jos siis sooloseksin kokeileminen kiinnostaa, voit perehtyä asiaan vielä täällä.
Anaaliseksi on yksi seksin muodoista, mutta aina on juteltava ensin kumppanin kanssa, mikä toiselle sopisi ja millainen seksi tuntuisi teistä molemmista mukavalta. Jos kummatkin ovat sitä mieltä, että anaaliseksi voisi olla teidän juttunne, niin siitä vain kokeilemaan. Tänne on vielä kerätty tietoa enemmän siitä, mitä tulee ottaa huomioon anaaliseksiin liittyen.
Jos anaaliseksi kiihottaa ajatuksena, voit myös hyväillä omaa peräaukkoasi sooloseksin aikana ja tarvittaessa käyttää leluja, jotka ovat tarkoitettu anaaliseksiä varten. Mikäli taas tarkoitit, että sinua kiinnostaisi itse laittaa oma pippelisi pyllyyn, löytyy siihen tarkoitukseenkin erilaisia leluja, jotka mukailevat oikeaa peräaukon rakennetta.
Ei hätää, vaikka nyt tuntuisikin, ettei löydy tyttöystävää. Eipä sitä koskaan tiedä, millaisia ihania tuttavuuksia elämä tuo tullessaan. Jos jokin asia painaa mieltäsi, kannattaa kääntyä turvallisen aikuisen puoleen tai jutella mietteistäsi esimerkiksi terveydenhoitajan kanssa. Myös me autamme mielellämme uudestaan, eli laita rohkeasti uusiakin kysymyksiä tulemaan.
Tsemppiä sinulle jatkoon!
Maija Nieminen