Seksi morkkis?
Hei, tuli tehtyä harkitsematon päätös muutaman oluen ottaneena ja lähdettyä about 25-30 vuotta vanhemman naisen matkaan baarista, seksi ei ollut miellyttäväö mutten kehdannut lopettaakaan joten ajattelin vaan kauniita asioita et pääsis nopeesti pois. Sen jälkeen hirveä katumus ja itseinho tullut, onko tekoni täysin kamala ja kuinka voisin vaan unohtaa kaiken. Tästä on hieman yli 2 viikkoa

Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Olemme hiljattain vastanneet hyvin samankaltaiseen kysymykseen. Vastauksemme löydät täältä.
Kerrot viestissäsi, että seksi ei ollut miellyttävää, mutta et kehdannut keskeyttää sitä. Seksitilanteessa on hyvin tavallista kokea painetta jatkaa, vaikka ei haluaisikaan. Jokaisella on kuitenkin aina oikeus keskeyttää sellainen seksi, joka tuntuu pahalta ja jota ei halua jatkaa. Toisen osapuolen tai toisten osapuolien tulee kuunnella ja kunnioittaa keskeytystoivetta, vaikka heidän näkemyksensä tilanteesta olisi erilainen.
Kuulostaa siltä, että kannat tapahtuneesta varsin suurta taakkaa. Jos se vain tuntuisi yhtään mahdolliselta niin suosittelisin, että soittaisit puhelinneuvontaamme tai varaisit ajan vastaanotollemme. Sinun ei tarvitse jäädä asian ja kuvaamiesi tunteiden kanssa yksin. Hankalien ajatusten ja tunteiden kanssa pärjäämiseen on myös olemassa erilaisia harjoitteita, joita voi tehdä itsenäisesti. Löydät lisätietoa esimerkiksi täältä.
Maria Vihlman