Seksi naisen ja kahden miehen välillä
Onko sellainen mahdollista, että nainen olisi samaan aikaan yhdynnässä kahden miehen kanssa? Että toinen mies laittaisi pippelinsä naisen pimppiin ja toinen pyllyyn. Miten näin voisi tehdä? Miten he voivat olla niin lähekkäin? Miksi niin tehdään?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Samanaikainen yhdyntä naisen ja kahden miehen välillä on mahdollista. On tapauskohtaista, miten yhdyntähetki toteutetaan teknisesti, mutta miehet voivat laittaa pippelinsä joko pimppiin, pyllyyn tai suuhun. Jotkut voivat kohdistaa naiseen/toiseen mieheen myös muita hyväilyjä pippelillä koskettelemisen sijaan.
Periaatteessa ihminen voi yrittää tuplapenetraatiota missä asennossa tahansa, kuten esimerkiksi ”ratsastusasennossa” tai ”lusikka-asennossa”. Jokaisen keho on omanlaisensa ja kehon mittasuhteet tai oma terveydentila saattavat asettaa joitakin rajoitteita yhteiselle yhdyntähetkelle. Seksuaalista kanssakäymistä voi helpottaa käyttämällä esimerkiksi tyynyjä tms. apuna. Yhdyntään kannattaa edetä hitaasti ja mieluiten laittamalla ensin vain yhden pippelin sisään. Ennen toisen pippelin viemistä sisään on tärkeää hyväillä ja lämmitellä esimerkiksi pyllyn aluetta eri tavoin ja sitten vasta edetä laittamalla pippeli peräaukkoon.
Kaikissa seksin muodoissa on oleellista muistaa kondomin tai suuseksisuojan käyttö. Kondomi tulisi vaihtaa välillä, jos siirrytään anaaliseksistä suoraan joko emätinyhdyntään tai suuseksiin. Etenkin anaaliyhdynnässä suositellaan myös liukuvoiteen käyttöä. Ennen seksikontaktia tulisi kuunnella kaikkien toiveita ja keskustella etukäteen siitä, mitä kukakin toivoo seksiltä, kuka saa koskea keneenkin ja missä kulkevat omat rajat. Lisäksi seksikontaktin jälkeen on hyvä keskustella kokemuksesta ja ajatuksistaan.
Ihmiset tykkäävät ”kimppakivasta” eri syistä. Asia voi olla seksifantasia, joka halutaan toteuttaa myös käytännössä. Jotkut taas saattavat nauttia monipuolisista hyväilyistä tai tuntemuksista, jotka seksi useamman ihmisen kanssa saa aikaan. Syyt voivat olla moninaisia ja oikeastaan henkilö osaa vain itse vastata, miksi haluaa olla kahden ihmisen kanssa samaan aikaan yhdynnässä.
Hienoa, kun pohdit asioita ja haluat ottaa niistä selvää. Voit tulla juttelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen, jos jokin jäi vielä askarruttamaan.
Neuvonnan tiimi