Seksiasentojen fyysinen rasitus keholle
Moi. Eikö yhdyntä lähetyssaarnaaja-asennossa ole miehelle aika raskasta fyysisesti, jos pitää olla pitkään paino käsien varassa? Tuntuu äkkiseltään, että siinä pitäisi olla punnertajan voimat. Tai jos nainen ratsastaa, pitää kai siinäkin olla hyvä fyysinen kunto? En ole huonokuntoinen (eikä ole kokemusta seksistä), mutta tällaiset asiat ovat tulleet mieleen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mieleen tulevia asioita on sallittua pohtia ja kysyä. Seksikontakti saattaa toisinaan käydä urheilusuorituksesta ja erilaiset asennot voivat laittaa kehon koville. Jokainen harrastaa seksiä oman kuntonsa ja jaksamisensa mukaan. Seksi voi siis tuntua fyysisesti raskaalta, olipa oma kunto millainen tahansa. Seksikontaktissa tulisi kuunnella aina omaa ja toisen kehoa ja tehdä vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat mukavilta. Seksin jälkeen on sallittua myös loikoilla yhdessä ja helliä toista muilla tavoin, jos olo on väsynyt suorituksesta.
Mikäli sinulle tulee mieleen vielä lisää kysymyksiä, voit soittaa neuvontapuhelimeen, jossa autamme mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi