Seksifantasian toteuttaminen
Miten voisin päästä sellaiseen tilanteeseen, että pääsisin panemaan naista, jota toinen jätkä on juuri pannut? Haluan sitä kovasti. Tuntuuko pillu erilaiselta, jos sinne on juuri saatu siemensyöksy? Miten löytäisin naisen, joka haluaisi antaa yhteen menoon kahdelle?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamasi tilanne on yleinen seksifantasia ja on ihmisiä, jotka kiihottuvat ja fantasioivat samanlaisista jutuista. Jotkut toteuttavat fantasiansa esimerkiksi kumppaninsa kanssa, mikäli tilanne sopii molemmille. Seuraa voi myös etsiä tuttavapiiristä, jos uskaltaa ottaa puheeksi toiveet fantasiansa toteuttamisesta. Jokainen ihminen on kuitenkin oma yksilönsä ja joku saattaa ehkä kiinnostua kuvaamistasi asioista, toinen taas ei. Kaikissa tilanteissa fantasioista on kuitenkin lupa nauttia mielikuvien tasolla ja esimerkiksi itsetyydytyksen keinoin.
Tuntemuksissa ja pilluissa on eroja, mutta pillu voi tuntua esimerkiksi avoimelta ja liukkaammalta, jos sinne on juuri saatu siemensyöksy. Kaikissa seksin muodoissa suositellaan käytettäväksi kondomia tai suuseksisuojaa, jotta vältettäisiin seksitautien syntyminen ja raskauden alkaminen. Lisätietoa fantasioista löydät täältä.
Neuvonnan tiimi